Monday, July 14, 2008

Zi de rataceala....

Draga blogea... azi am fost cam ratacit.....nu stiu ce e cu mine. in momentul de fata, ora 22.24 am iesit pe plus cu o durere de cap, nu stiu de ce. ma uit in jurul meu si nu vad nimic de care sa ma agat, absolut nimic....nici nu stiu cum sa continui postul asta care se declara a fii inutil. citeste-l daca vrei, daca nu la fel, tot una mi-e. Ma declar indiferent, ma transform intr-un miserupist de clasa>:) si ce ai ghici...nu-mi pasa. Pot fii injurat, nu-mi pasa. Raman integru si acelasi So. cu coloana care am fost mereu pentru cei care mi-au fost preteni si nu m-au dezamagit . Ar fii cazul sa termin aceasta aberatie de nivel inalt. E inutila......

1 comment:

Ella said...

Asa sunt si eu! Imi pasa fix de persoanele la care tin si care stiu ca tin la mine...Restul...Sincer nu conteaza!

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....