Friday, July 25, 2008

smth went rong with time.....

Cred ca s-a intamplat ceva undeva.....timpul a inceput sa alerge pe langa mine.....why?? i don`t know. Bai frate am ciudata senzatie ca am inceput sa dorm cam mult. I missed something, mi-a scapat un detaliu, si nu stiu care era.....ma rog, nu prea ma intereseaza.....postul asta ar fii trebuie sa fie despre trecerea timpului, dar adevarul e ca timpul trece repede cand te distrezi.... anyway....eu unu nu ma mai stresez......treca cine o vrea...atata timp cat nu ma atinge cu nimic nu ma intereseaza.....am spus intr-un post anterior ca ma transform intr-un miserupist cu diploma. DON`T CARE. Am descoperit ca ignoranta e cea mai dura arma......si razboiul asta.......n-o sa il pierd...hai bafta ca o dam in diverse si n-are rost.....

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....