Monday, July 14, 2008

ratacit asa de dimineata.....wonder why

In dimineata asta.....nush ce m-a turmentat asa rau, dar ma simt de parca in ultima saptamana, simturile mele vitale au rulat pe baza de vin, tuica si alte spurcaciuni. Ma simt de parca m-a batut cineva, sunt cam pierdut. Ce directie am azi?? simplu, n-am! Azi n-am nimic, nici macar n-am dormit bine. inainte s-o aud pe Jordin Sparks urland din telefonul kre zacea pe masa.....visam ca eram in cautarea unei umile tigari........ si nimeni nu avea.....peste tot era inchis anyway, NIEZAUUU. cred ca ma bag iar la somn....si asa am aberat aceste cateva randuri total fara rost, am numai tampenii in cap astept un telefon care sa ma cheme la o cafea....ACUM X( noapte buna......

2 comments:

Ella said...

But how...Do you expect me to live along with just me? Cause my world revolves around you...It`s hard for me to breath:)...

Ce mod ai de a`ti spune "Buna dimineata" ;))

Ella said...

live alone*...sry:P

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....