Wednesday, February 17, 2010

Poate exista persoane care nu stiu cine eu este.....Well...eu este Soso..... mda...randul asta a sunat foarte tare a Baboon Talk...as in I.R. baboon. Si nu, nu eram bat de cap cand am scris postul asta. Anyway dupa cum ziceam si mai inainte, o sa mai ecrivez si mai tarziu, in momentul in care voi avea trans.......asta....inspiratia necesara pentru a intreprinde aceasta actiune. Anyway. faza cu C8ilu mi-a venit in dovleac in momentul in care am constientizat ca 1. da,...mai am blog. si 2. clasa 402 este doar o amintire placuta anume liceul care intre noi fie vorba s-a cam dus. Amu ma gandesc cat mai dureaza . Citez un ilustru prieten, anume Alin. " Vinovata fie tastatura" ™ Sanatate und virtute

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....