Wednesday, February 17, 2010

It`s been a while....

De fapt a trecut o groaza de la ultima postare.....multe s-au schimbat, m-am transformat intr-un student la Drept, Unibuc.....Clasa 402 s-a spulberat in amintiri, toti fiind absolventi ai CNDG. Eu m-am cam schimbat, benzina si alte fluide cu potential pirotehnic au inceput sa imi curga prin vene, devenind un mare GEAR HEAD!!! Si faza dura e ca nu sunt singurul. Spuneam intr-un post mult mai vechi ca bucurestiul pute.Well.....once you get to know it, deschide o groaza de usi, apar o groaza de oportunitati. Sper ca nu va mai trece inca un an pana la urmatorul post. Voi incerca sa mai descriu puncte din viata mea umila de Oaie in Marele oras!!!!

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....