Monday, November 19, 2007

Raceala=Mental Lag:O:O

In zilele premergatoare zilei mele de aterizare, am observat ca raceala dauneaza grav gandirii logice. Am ajuns la aceasta concluzie in urma unor cercetari legate de afirmatzia lui Dadu: "Ia-tzi periutza ca sigur are cineva pasta de dintzi" deshi aceasta afirmatie a degenerat putzin shi a ajus la "Ia-tzi sevetzele k sigur are cineva nasul infundat". Trecand peste faptul k ideile si ortografia mea PUT la ora asta, shi ca afara minge, "ca aia nu e ninsoare", tin sa va anunt ca vom redeschide www.dinicu.ro eu impreuna cu Dragos Comaneci, Prof. Simona Baditescu, Ioana Verde and Co. Deci la ora de fatza 11.11 PM pot spune k raceala a invins ideile mele reformatoare, shi un pic defecte( ca tot veni vorba) va las q domnul......k deja cred ca ma descompun gandind prea mult. Pentru totzi cei care s-au chinuit sa citeasca micutzul meu post, sa ma scuze, pe undeva prin el e scrisa ora aproximativa la kre a fost debitat, deci inca o data scuze ah da........ un mic detaliu despre So.&A. they are together and happy.......peace!!

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....