Sunday, November 4, 2007

If heaven was a mile away.....

Cum ar fii........sa fie raiul la un km......(scriu asa pt k sincer n-am idee qm se scrie km in varianta lunga), daca ai putea trece prin fata portii lui, daca ai avea de ales intre sa descizi usa pentru tine sau pentru persoana la care tii...... ce am face daca am fii asigurati de un fapt fizic de existenta Lui......poate unii ar fii mai credinciosi........poate altii ar fii la fel. N-am un punct de vedere despre acest fapt.....ci e doar o idee ce mi-a venit ascultand ceva muzica de calitate. Pentru unii viata e roz.....pentru mine doar "poarta haine de curva, d-aia e roz" (by Tzuontzuo) As vrea sa vad si parerea altora.....ar fii alti oameni daca ar fii raiul la un km de ei? care e adevarul.......Exista un adevar??? Ce e realitatea?? De ce se intampla ceea ce se intampla? poate ca asta va suna emo pentru unii, sincer, nu ma intereseaza, credeti ce vreti!!! Peace!!!

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....