Thursday, March 29, 2007

Pareri......despre viatza, despre trecut, despre viitor....

Vreau sa incept printr-un citat dintr-o melodie a unor prieteni.....pe aceasta cale tzin sa ii salut, shi sa le multzumesc..... pt cine sunt, pt ce fac....... Jokeru` shi BBS!!!!
"Eu cred k fiecare este ceea ce ishi aduce aminte despre sine insushi, Bunaoara eu ma consider pe mine ceea ce imi aduc aminte ca sunt" poate va intrebatzi de ce scriu asta pe Blogul clasei......sincer...nici eu nu stiu....poate pt faptul k nu am un blog personal cum sunt Bodega sau CutDownMyWings. Vreau sa exprim niste pareri, poate ascunse......poate nu despre viatza.....shi sincer am o intrebare, nu o parere.......De ce??? de ce se intampla anumite lucruri..... shi dak se intampla....de ce se intampla in modul in care se intampla.......daca cineva stie de ce.......HUMOUR ME!! Despre trecut....ce sa mai zic.......shi aici as dori sa citez pe cineva, anume Veritasaga : "Acum, totul o amintire era,
De fapt eroul nostru din amintiri traia...
Si o cauta neincetat, debusolat, si luptand cu destinul,
Incercand sa-i [??] chinul,luptand sa gaseasca un inteles
Intrebandu-se de ce a fost ales tocmai el
Cautand in kip si fel sa o gaseasca
Caci fara ea,el a uitat sa traiasca,si a cazut la pamant
Ca n-a mai putut.
Si intr-o zi,in okii unui tanar a vazut,sclipirea ei
S-a revazut traind intre zei,
Dar a revenit intre cei ca noi,s-a lovit privind intr-o oglinda
De propria imagine:un om imbatranit traind la o margine
A lumii de care nu se mai simtea legat si
Deodata dezlegat astfel blestemandu-l pe cel
Ce i-a rapit viata a vazut in fata sa un alt batran
Ce l-a intrebat:"Si tu ai iubit-o pe ea?"
"DA..stii ca am fost blestemati sa nu putem uita?"
"Stiu..ma intreb oare sunt viu sau traiesc iadul"
Esti viu batrane
Doar ca ai iubit una dintre ele...acum inchide-tï pleoapele grele...."

Dupa cele de mai sus....va pot spune doar....nu traitiz din amintiri....... Poate unii dintre voi vad adevarul din spatele celor cateva cuvinte de mai sus, poate unii cred k as avea nevoie de un control....dar poate nu vad lucrurile din puntul meu de vedere......
ASTA E!!!!
desppre viitor...ce sa mai zic....nu stiu ce ne rezerva, nimeni nu stie......... In sfarshit, dupa ce v-am ametzit de tot, va spun doar....
" Va las pamantul shi o floare,
E numai vina voastra dak moare"

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....