Tuesday, September 30, 2008

Ihm......

postu asta il consider de la bun inceput inutil....DE CE??? pentru simplul fapt ca am vrut sa scriu un post fara absolut nici o idee.....absolut nici una..... si atunci apare intrebarea DE CE again......just because(period). Poate va intrebati pe unde mai dau cu sapa.....ei bine nici eu nu stiu. Nu stiu cum zboara timpul..... cert e ca mai am 48 de zile pana dau de carnet.....GOD BLESS!!! Anyway...daca cineva urmareste blogea asta amarat, probabil stie unde sunt si ce fac, pentru ca nu ma astept la cine stie ce ratinguri. So.....ich bin ungesund und das ist sheise.....aber ich muss meine Rad fahren.....deshalb, meine Kopf ist nich gesunt:D nu conteaza ce am scris mai sus.... si acum in spiritul comunitar Parazitii 20CM edition, vreau sa va doara>:) as putea sa continui......dar, vine vorba ca am scris la inceput ca n-am nici o idee.....therefore. v-am pupat pe portofel.... S- trosniti 1000 de ani in poze....

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....