Sunday, October 28, 2007

Ne-am intors in blogaraie:D

Neatza(mda neatza desi este ora 7.36 dupa noul ceas). Dat fiind faptul k blogul Clasa402 a ieshit din blogaraie shi a trecut in LAMEaraie, m-am decis k ar fii cazul sa ma intorc in fortza(deshi q o durere de stomac apriga la ora asta relativ tarzie). In timpul in care nu mi-am mai exersat talentele de bloagar, multe s-au schimbat...... Clasa 402 a inceput sa invetze dimineatza, impreuna q alte creaturi, victime ale sistemului( ma abtzin de la a da nume), Eu, SnowFlake shi micutzul Dadu am devenit bautori de Cola ShP™ si din cand in cand ne intrebam cum ar fii viatza de liceu q ShP™ partzi nasoale....chestie care pute dat fiind faptul k avem TZ din V™ parti nasoale..... (later edit: ShP™ and everything related to that name are trademarks of MaisCO.)

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....