Saturday, April 21, 2007

Hai Faiv......pareri impartzite......

probabil k majoritatea cunoastetzi fenomenul de Hai Faiv! pt mine, este unul foarte relativ. Eu unul il vad din mai multe puncte de vedere si sincer spun nu toate bune.....sunt unii gen Easter Bunny carora le place sa ishi impopotzoneze profilul q bling blinge shi alte chestii glam and pinky, parerea mea shi aici il citez pe Barbarossa, u stink (adik PUTZI).Hi5 sau popular Hai Faiv esti locul unde multe chestii se pot duce pe apa sambetei..... un exemplu la indemana este o relatzie "tipa este foarte geloasa, el ii da un coment pupatorincurator unei anume panarame mai voluptoase, tipa se supara shi uite asa s-a dus dreaq o relatzie probabil de durata...." in concluzie HaiFAIV PUTE, don`t use it......Acum s-ar putea ridica problema: bun!! Tu Soso ne spui sa nu folosim Hi5, dar in acelashi timp, tu, Soso, ai profil pe haifaiv!! Akm eu, Soso va raspund in urmatorul fel, da, am profil pe haifaiv, dar a se observa k nu am lucrat la el qm fac o groaza de RTRD`s(a se vedea mai sus mentionata Easter Bunny) am shi eu acolo vreo 2 poze de pe vreme lu bunica......... peace all!!

No comments:

Cine ma ajuta la janghina asta...

  • Micutzul Dadu.....
  • SnowFlake...
  • Jean de Manois... Manole.....